exirvip exirvip .

exirvip

۴۸ اخلال‌گر در طرح دستگيري دلالان ارزي در تهران به دام افتادند

 

فرارو:رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ گفت: پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتي، اقدامات عملياتي خود در راستاي بي‌اثر كردن توطئه‌هاي دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌اي كه با اجراي طرح مبارزه با اخلالگران و تامين كنندگان اهداف تروريسم اقتصادي از دوازدهم تا بيست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزي توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي، دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از دستگيري ۴۸ اخلالگر بازار ارز در اجراي اجراي طرح دستگيري دلالان و برهم زنندگان نظم اين بازار خبر داد.

مقالات بيشتر: هنگام عقد چه دعا و چه سوره‌اي از قرآن را بخوانيم؟

به گزارش ايسنا، سرهنگ هدايت بهرامي با اشاره به اهميت نوسان قيمت ارز و تاثير آن بر ساختار كلي اقتصاد، گفت: از آنجا كه دشمنان و معاندان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوري اسلامي بوده و در اين مسير نيز از افراد فرصت طلب، سودجو و طماع نيز استفاده مي‌كنند، اجراي طرح دستگيري دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز در دستوركار قرار گرفت.

وي افزود: ايجاد نارضايتي در بين آحاد جامعه يكي از مهم‌ترين حربه‌هاي دشمن عليه ايران اسلامي است و در جريان ناآرامي‌ها و اغتشاشات اخير نيز تا حدي زمينه براي دشمنان فراهم شد تا جايي كه با انتشاراخبار كذب و پالس‌هاي منفي و با ايجاد معاملات فردايي و كاغذي سعي در تهييج بازار و اخلال در بازار ارز را داشتند.

بر اسس اعلام مركز اطلاع‌رساني پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ، بهرامي اظهاركرد: پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتي، اقدامات عملياتي خود در راستاي بي‌اثر كردن توطئه‌هاي دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌اي كه با اجراي طرح مبارزه با اخلالگران و تامين كنندگان اهداف تروريسم اقتصادي از دوازدهم تا بيست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزي توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي، دستگير شدند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ با اشاره به تشكيل ۳۲ فقره پرونده در اين خصوص، گفت: با اقدامات عملياتي اين پليس، بيش از يك ميليون و ۶۰۰ هزار انواع ارز به ارزش ۲۳۵ ميليارد ريال كشف شد كه در تعاقب اين طرح، شاهد توقف سير صعودي قيمت ارز و سير نزولي آن در روز‌هاي اخير هستيم.

مقالات ديگر:وكيل سعادت آباد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۱۹ توسط:exirvip موضوع: نظرات (0)

ماكرون: بايد روش مقابله با ايران را تغيير دهيم

امانوئل مكرون رئيس جمهور فرانسه، در ادعاي جديدي گفت: تهديدات ايران از چارچوب منطقه‌اي خارج شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ايسنا، رئيس‌جمهور فرانسه با طرح ادعاهايي گفت كه روش مقابله با ايران بايد تغيير يابد.

مقالات بيشتر:دفتر عقد پونك

امانوئل مكرون، رئيس جمهور فرانسه در حاشيه نشست تغييرات آب وهوايي موسوم به «كوپ۲۷» در شهر شرم الشيخ مصر در گفت‌وگو با شبكه العربيه مدعي شد كه تهديدات ايران از چارچوب منطقه‌اي خارج شده و بايد روش مقابله با تهديدات ايران در جهان را تغيير دهيم.

وي گفت كه براي مقابله با آن چه تهديدات ايران مي‌خواند بايد به طور منظم تلاش كنيم.

مكرون همچنين تاكيد كرد كه بايد اين مساله تضمين شود كه ملت ايران از تحريم ها عليه نظام اين كشور تاثير نپذيرد.

مقالات ديگر:فوايد ايمپلنت دندان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۱:۵۶ توسط:exirvip موضوع: نظرات (0)

معاون بهداشت وزارت بهداشت منصوب شد

تهران - ايرنا - بهرام عين‌اللهي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در حكمي حسين فرشيدي را بهعنوان معاون بهداشت اين وزارتخانه منصوب كرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ايرنا از وزارت بهداشت، در حكم حسين فرشيدي به عنوان معاون بهداشت اين وزارتخانه آمده است: خدمتگزاري در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فرصتي مغتنم و نعمتي بزرگ است كه خداوند متعال به بندگان خويش اعطاء فرموده و شكر نعمت است كه از اين فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شريف ميهن اسلامي نهايت استفاده به عمل آيد.

مقالات بيشتر:دفتر عقد لوكس

عين‌اللهي در اين حكم نوشت: در اين راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمي و اجرايي ارزنده و به موجب اين ابلاغ به عنوان معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي منصوب مي‌شويد تا با رعايت مقررات قانوني و شرعي انجام وظيفه كنيد.

وي اظهار داشت: اميد است با حمايت و پشتيباني دولت مردمي، فسادستيز و عدالت محور و با استفاده از نيروهاي متخصص، متعهد و انقلابي در انجام اين رسالت خطير موفق باشيد.

حسين فرشيدي از اساتيد دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني هرمزگان است.

پيش از اين كمال حيدري از ۱۱ مهر ۱۴۰۰ به عنوان معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي فعاليت داشت.

مقالات ديگر:هزينه سالن عقد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۱:۳۸ توسط:exirvip موضوع: نظرات (0)

واتساپ براي هزاران كاربر در سراسر جهان قطع شد

فرارو:گفته مي‌شود قطع شدن واتساپ ناشي از بروز مشكل فني سرور‌ها است. واتساپ حدود دو ميليارد كاربر فعال جهاني دارد و يكي از نرم‌افزار‌هاي رايج پيام رسان در كشور‌هاي اروپايي بشمار مي‌رود.

دسترسي به واتساپ براي هزاران نفر از كاربران اين نرم‌افزار پيام رسان در انگليس و سراسر جهان قطع شده است.

به گزارش ايرنا، بيش از ۱۲ هزار كاربر اين نرم‌افزار حوالي ساعت ۸ صبح (به وقت محلي انگليس) از طريق تارنماي "داون دتكتور" كه داده‌هاي اختلات اينترنتي را جمع آوري مي‌كند گزارش دادند كه دسترسي آن‌ها قطع شده است.

آن‌ها همچنين در توئيتر و ساير شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كردند كه اين نرم‌افزار از كار افتاده است. در قسمت بالاي نرم‌افزار عبارت درحال اتصال ظاهر مي‌شود، اما اتصال برقرار نمي‌شود.

مقالات بيشتر:محضر عقد شيك

گفته مي‌شود كه اين وضعيت ناشي از بروز مشكل فني سرور‌ها است. واتساپ حدود دو ميليارد كاربر فعال جهاني دارد و يكي از نرم‌افزار‌هاي رايج پيام رسان در كشور‌هاي اروپايي بشمار مي‌رود.

اين برنامه توسط شركت سهامي واتس‌اَپ ساخته شده و مؤسس شركت و سازندهٔ اين برنامه يان كوم است و در نهايت توسط متا پلتفرمز (شركت فيس‌بوك سابق) خريداري گرديد.

كاربران شركت فيسبوك سال گذشته نيز شاهد اختلالات گسترده در رسانه‌هاي مختلف وابسته به آن بودند.

خبرگزاري رويترز در گزارشي دليل قطعي اين رسانه‌هاي اجتماعي را يك حمله سايبري اعلام كرد، اما فيسبوك ضمن رد اين گزارش اعلام كرد دليل اختلال در سرويس‌هاي فيس‌بوك تكنيكي است.

گفتني ست از آغاز ناآرامي‌ها در ايران واتس اپ و اينستاگرام فيلتر شده است.

مقالات ديگر:روانشناس كودك و نوجوان آرياشهر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۸:۵۷ توسط:exirvip موضوع: نظرات (0)